Saturday, April 3, 2010

Teriknya mentari

Hari ini sgt penat..Badan rasa sengal2..alkisahnya mcm nie...oleh kerana hari ni hari Sabtu, aku turun ke bendang bersama adik dan mama aku... Musim menuai da tiba, padi pun da masak jadi kena lah menuai pula.
Cuaca pun sgt panas..
DOooh! Tak tahan panas ni..hahah
Belumpun sampai setengah hari, muka aku da jadi seperti udang yg digoreng. Aku bukannya x pakai baju lengan panjang pun.. Aku pakai. Dan aku bukannya tak pakai topi. Aku pakai. Topi lebar plak tu. Tp myb mentari tadi sgt panas...Adik aku yg sorg tu mati2 gelakkan aku..Takpa..takpa...

Abis badan jadi gatal terkena miang padi..hihi.. erk...Ada ka miang padi ? Da aku rasa sgt gatal..aku pun sebut dia miang..Balik rumah,keja aku masak nasik dan mandi...Skrg rasa sgt ngantuk. Nak upload gmbr padi tu.. tp x larat..nti jak ku edit post ni..hihi..gud nite everybody...
Have a nice sweet dream..Adoi....lenguh badan ni...Tolong Urutkan!!!!!!!!!

[ editted today...ala,satu jak la upload..slow tenet ni ]

5 comments: