Monday, October 5, 2009

penipu...

aku heran sgt ngan hidup aku ni...ntah la.susah aku nak ulas ttg idup aku..aku bukannya siapa2 pun dalam dunia ni....i am just me..aku pun tak paham...kenapa ada org suka nak susahkan idup aku...susah kan hati aku...dan susahkan otak aku...mgkin mrka suka kot tgk aku dlm siksa..kesian...kesiannya pd diri sendiri...
persetankan mrka itu...x prnh sedar wujudnya kita dlm idup mrka...

sori la..aku x update blog aku setelah sekian lama...hmm..long story..very2 long story...x bleh di pendekkan...nti citer x best..tapi aku x larat nak citer kat suma org...baik aku makan hati sendiri..TAKPE la...aku da biasa idup sendirian mcm ni...
ari tu aku mmg da mati semangat nak bukak blog ni,ntah la.perasaan aku kacau.aku x suka mcm ni..aku amik keputusan pegi ke suatu tempat.
Tempat yg rahsia..ahaha..Aku nak aku sorg je tau...aku bleh idup tanpa henpon dan org lain di sekeliling aku...aku paling benci bila org tu sakitkan ati kita..mintak di maafkan...aku bukan tak maafkan...dlm ati aku aku maafkan..Cuma aku x cakap...kalo setakat terkasar bahasa,aku tak kisah...sbb kata2 aku pon kasar jugak..kadang2 la..bukannya selalu...tapi afa org tu sllu salah tafsir apa maksud aku....aku bukannya cakap bahasa alien pon..ataupun bahasa komputer..tp aku cakap bahasa melayu..Heran...aku alien ke dia alien...NTAH...nilai sendiri la..
Ada yg aku tak paham lagi..boleh ke..cakap ‘i still love u..’ tp sbetolnya tak..aku rasa nak bunuh diri ja bila terfikirkan benda ni...ada sorg kawan tu...dia lafaz break pd gf dia yg dia kata dia syg sgt... dan paling best tu dia boleh kata, ‘i didn’t mean it..’ aiks.....boleh ckp x sengaja..ya..myb x sengaja..tapi stahu aku setiap apa yg kuar dari mulut seseorang tu dtg dari hati dan otak yg mentafsirkannya..ntah la..boleh plak mengaku dia bf pmpuan tu pd org lain pdhal dia da ckp break..alahai la manusia....susahnya nak bagi ati aku percaya...susahnya nak paham aku...aku mmg susah nak difahami kot..hihi...

Dan...Aku tak suka jugak bila aku dipaksa2...aku punya suka la nak buat apa pada hidup aku...aku bukannya susahkan org lain...kalo aku susah pun..aku susah sendiri ja...kepada kwn2 ku sekalian,aku selama ni ikhlas berkawan ngan korg...sgt ikhlas dari hati...tapi pelis la..ingat aku ni walaupun aku tau aku ni comel sikit je...aku tak kisah kau siapa, mana asal usulmu, siapa keluargamu atau latar belakangmu ... aku ikhlas...
Ni ..aku copy dari buku catatan aku selama bbrp lama aku mendiamkan diri...

‘Jgn kata i love u, tapi hati kata i hate u..’
‘Jgn kata diri tu setia, kalo janji pun x dapat dikota...’
‘Jangan kata kamu cinta aku, kalo bbrp hari slps tu kau kata kau da punya pacar baru..sbb itu suma BULLSHIT.’
‘Aku tau...aku jauh...aku tau kau jauh...tp,ingat la..kau selalu x pcya aku...kau sllalu tekan aku..kau sllu paksa aku...’-sia2 aku setia...
‘aku nangis,kau kesiankan aku tak...’
‘LOVE IS BULLSHIT’..LIFE is SUCK..TAK APA la..aku suka camni.thanks to the pain..haha..
dah la...aku pon xda la sangat nak mengondemkan org...tak kisah la...dia atau kau atau mereka kondemkan idup aku,itu bukan hall aku...aku adalah siapa aku...yg hny hidup dgn hati kicilku...

to be cont....byk keje..kikiki

5 comments:

  1. honestly i blm fhm lg jln crta yg sbtolnya but i agree kita xblh dpaksa. apabila kita dh meningkat dewasa, kita adalah hak kita. suka hati kita la nk dgr apa n xnk dgr apa pn. kan2 uni? hehe

    ReplyDelete
  2. wut to do.
    we hv to be daring enough to be heart broken once we choose to love someone.
    not every story has a happy ending.
    dun worry. life has its ups and down.
    be tough. and smile. :)

    ReplyDelete
  3. huhu unie, boyz memang cmtu. cakap lain, buat lain. memang memeningkan. so, sometimes juz ignore them la....

    ReplyDelete