Thursday, June 17, 2010

Bila aku marah...

Owh...apakah nasib diriku ini...hahaha..Hari ini 17.06.2010 paling best dlm idupku..suma perasaan bercampur baur...maka terjadilah letusan dalam hati..aku paling tak suka nak marah-marah...tapi hari ni,mmg mujarab coz aku marah,aku geram,aku kecewa..semuanya disatukan dlm jiwa aku..Aku tak suka marah okey! Tapi hari ini aku sangat marah!!!

Ptg td aku balik. Balik ke rumah dari tpt aku berkerja. Adikku senyum.Dan Ckp "Ko tau ...cuba ko p tgk patung cj7 ko tu.." aku jwb dan tanya "kenapa?" dengan penuh soalan. "PUTUS KEPALANYA DARI BADAN"itu lah jwpn yg diberikan..maka terjawablah persoalan tadi....Ku pun berlari naik ke atas...pegi ke bilik...tgk BETUL LA...kepalanya da terputus dari badannya...aduh..sakit hatiku...sakit sangat..bukan apa..patung tu patung kesayangan coz my dear yg beri. Owh...apakah yg ku rasa tika itu? Berikut merupakan perasaan ku di kala itu:
  • Marah ->> Sgt marah...terasa badanku panas. Suhu memuncak.... Owh..ku pujuk hati .."Sabar".....
  • Mahu nangis ->> Air mata bertakung da..mmg da nangis.. bila hati sakit sgt..aku akan rasa sangat sakit pada hati...
  • Kecewa ->> itu harta aku..brg aku..apasal sume barang aku org akan rosakkan?
  • Nak lempang mereka yg durjana ->> terasa ingin melempang mereka yg menjahanamkan patungku...tp ku pujuk hati.."jangan"..
maka aku pun pergi memasak makan malam untuk mengubati hati yang masih kemarahan. Dan menonton WC...utk hilangkan sakit hati...Huhu

Mlm ni Gadoh lagi...gadohnya sgt menyakitkan...tgk la nti apa aku akan buat...bye2...perlukan nap mlm ini...nite2

No comments:

Post a Comment