Huahaha....tag lagi!

Ala...i copy paste je dari tuanku ifa...nyahahaha

1.Bekas kekasih saya adalah :
- Ada...xnak cakap...karang cakap ati ni rasa panas jak

2.Saya sedang mendengar :
- Macam2 bunyi! Nonong ngan bunyi shinchan..Lagu the rock dari enpon ida..bunyi kipas..n bunyi renyukan kulit biskut...(Sy dgr ... x tgk pon..)haha

3.Mungkin saya patut :
- Turun n berjumpa ferry...! (dia msg tadik)

4.Saya suka :
- Suma yg sy suka! Misti la x lari anime n musixxxxx

5.Sahabat-sahabat baik saya :
- sgt ramai!suma adalah sahabat baik sy..termasuk hewan2 ternakan n harta benda peribadi yg sy ada..Huahahah

6.Saya tak paham :
- apasal org suka kutuk org blakang2? kutuk la depan2 ker...

7.Saya kehilangan :
- Kekasih yg x dianggap...Huahaha

8.Ramai yang berkata :
- Ganas la ko.. ekeke.. jum jamming jum....(suka ni...)

9.Makna nama saya :
- ntah..mama x bgtau ...n sy pon x tau

10.Cinta itu adalah:
- menyakitkan....sungguh!

11.Di suatu tempat, seseorang sedang :
- membuat bising..budak2 lebri tu la...

12.Saya akan cuba :
- buat sistem sbyk 60%! (ades..sadisnya!)

13.Ayat SELAMANYA membawa maksud :
- Berterusan

14.Telefon bimbit saya :
- Xda kredit!

15.Bila saya terjaga dari tidur :
- sy tgk luar..da siang ker? Apasal aku terjaga dari tido?

16.Saya paling meluat apabila :
- org x reti bahasa..mengegeh...paksa2 sy...sy sgt benci!

17.Pesta/Parti adalah :
- utk besukaria...huahahahah

18.Haiwan yang paling comel yang saya pernah temui ialah :
- kongkang yg comel dan org utan

19.Peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya ialah :
- dari sy merangkak sampailah skarang! hahaha

20.Hari ini :
- sgt bengang!

21.Malam ini saya akan :
- baca nota..siapkan sistem la..adoh!

22.Esok pula saya akan :
- g kelas makerting!

23.Saya betul2 inginkan :
- Balik kg...n gitar baru...tapi x mampu...tolong la belikan...ekekekeke

24.Ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pagi ini :
- wa...apasal mata sy sepet?

25.Pusat membeli-belah atau arked permainan :
- xda...masuk kedai music..hahaha

26.Makanan Barat atau Jepun :
- Jeponnn! Tapi sedap lagi soup yg mama sy buat..hihi

27.Bilik yang terang atau gelap :
- xda beza...dorg tetap bising....

28.Makanan segera adalah :
- makanan yg selalu sy mkn..ahahaha

29.Ayat terakhir yang anda katakan pada seseorang?
:: “thanks..”

Comments

  1. kehilangan kekasih yg tak dianggap?..
    hahaa samela nasib kita uniee..

    ReplyDelete
  2. casperlife - Hahaha...ya ka tuanku iffa? nasib la..hahaha

    Toyong - Tolong la sy utk no 23 tu..huahahaha...sy btul2 mahukan itu...haha..kidding..nanti mama baling sy guna gitar..

    ReplyDelete
  3. pandai main gitar pula ni amoi ah..

    ReplyDelete
  4. Sikit2 buli la Sumunie...stakat petik string buli ja..hahah..kalo mo terrer tu si toyong...

    ReplyDelete
  5. hi small heart..sya jawab tag ko no.10

    ya.. itu memang menyakitkan,pasti kamu mau buat lagi hehe :)iya kan' kannnn...

    ReplyDelete
  6. [Tapayas]: Katawa abis ko ah..hahaha
    [Timadang]: hahahah..ya...ndak pandai insaf..tapi malas suda sbnrnya ni

    ReplyDelete

Post a Comment