"Menyampah aku!".....back off la weih!

Heiiii..ni la nak hambur suma dlm blog ni..dah takda tempat nak habur...Alkisahnya camni..ntah la camna nak mulakan...yg pastinya aku tersangatlah tensen...ntah la..aku tau suma org pun tensen..tensen kan dengan kebusyian masing2...aku tau kawan2...mmg sgt paham!tapi pelisssssssss la...jgn tambahkan ketensenan aku...kalo korg degil jugak,nak bagi org tensen, pegi la bagi org lain tensen...jangan bagi aku tensen..aku dah la jadi SLAVE kpd perasaan..karang aku x siapkan kerja KITA jugak yg susah...

Hmm..aku bukannya apa..ya la..tapi da lama sgt pendam perasaan..dah tak bleh tahan..kena kuarkan jugak..Nanti pendam lama2 jadi benci la pulak..aku tak suka bab benci2 org ni..tapi yg aku menyampah ni..apasal org x reti2 nak besyukur dgn apa yg kita buat? Da la x buat keja.. Tapi bab mengomen tu dia la juara..mmg takde yg leh lawan punya...ranking atasan mmg dia la..HUAHAHAH....org atasan pon x komen..bleh plak kata tu..."Mcm @#$%^&*()_" hikhikhik...Serius aku menyampah!Toksah la nak dok mengata diri busy n takde masa nak buat kerja lain...ORANG lain pun busy jua...Kalo tau diri tu x bleh buat kerja yg org lain buat tu, baik duduk diam2 ja la..kang aku suruh buat kerja tu baru dok menonggeng kata taknak..tak tau buat...lagiiiii la aku menyampah

aku sbnrnya x la jahat sgt pon...kalo org lain baik dengan aku, aku lagi baik dengan dorg..tapi jangan la sampai melepasi batas kesabaran sbgai sorg manusia...kita ni manusia..bukan BINATANG...so kena toleransi la sikit..paham keadaan sesama manusia...Apa yg penting? KERJASAMA...Hihi teringat la pulak dengan yell budak kumpulan mana ntah masa Camping ari tu..
Huhuhu..

Last but not least,before i end up my writing today...SORI la k..Kalo org tu rasa dia yg sedang aku geram..10 jari aku susun nak mintak ampun..kalo tak cukup,tambah je ngan jari2 kaki aku...kalo tak cukup jugak,pinjam la jari tuanku iffa and mayau cath lampard..hahaha...x cukup lagi campur ja la dgn jari kaki dan tangan org lain sampai cukup..hahahah..aku da cukup mengarut da hari ni..ini pun disebabkan oleh ketensenan perasaan dan jiwa aku....Aku mmg mcm ni...relek2 jugak...tapi ada limit...so,dont ever try to step over the limits..

____________P/s: Ades....bahasa apa yg sy guna ni..hahaha...bleh plak speaking semenanjung...hahaha......mmg boleh tapi dlm klas saja guna ________________

Comments

  1. tahniah kerana berjaya melepaskan hajat..hehe..

    ReplyDelete
  2. he he ko ni kan small heart...lucu juga melepaskan geram sumunie enda tau apa yg small heart geram dan menyampah tapi bgus cara ni kira hanya release tensen lah..jadi sudah ok lah ni kan...

    ReplyDelete
  3. Toyong...Hahha..tengkiu...

    Sumunie,mmg geram ni..hahaha..tapi xpa...da lepas da geram suma...pas ni kalo masih org tu x paham2 bahasa..mgkin sy kena hantuk kepala di dinding...Hahahha

    ReplyDelete
  4. oOo nak pinjam jari tuanku iffa ye?..
    bleh2 takde hal..tp jangan lupa bayar insurans.. hahaha

    ReplyDelete

Post a Comment