i miss my mom

Huhu.....time2 gini la slalu rindu ngan mama..sy ni bukan la anak manja..anak biasa2 ja yang da terbiasa idup sendiri dari dulu...Too many trouble/obstacles burden me..i just feel like shit! I wonder why not someone just TIKAM and kill me the day i was born?--urmm...wa...seems like i dun thanks to God for my existence... haha..parah ni...ka bersyukur jugak..ya..sy bersyukur dilahirkan...hihi

owh ya...i miss my mom......when i'm at home, shes the one who do care for me..shes the one who sacrifice herself for her childrens..huhu...besarnya pengorbanan mama...

I remember the first time i've been accepted to stay at the hostel, mom x bagi sy pegi..hahaha...1 of the reason is "kena jumpa doktor...kena p review di hospital.." uh...i'm a bit dissapointed that time...ya la...x dibagi pegi hostel..adeh...siap packing brg lagi sy..tp last2 x dibagi pegi hostel....nangis sy time tu..hahaha...bodohnya si cengeng...asyik menangis..

then,x lama sy apply lagi sekali masuk hostel..n i've been accepted to be a hostel's student..hahahah...see how lucky i am...hehe..n this time,keras hati..n mom mengalah...she let me go...but with a condition..JANGAN NAKAL...hahaha...n you know what?? sy mmg nakal gila sblm masuk hostel...n pas masuk hostel..jadi budak baik la pula...adeh...myb sbb peraturan dia kali...strict mo mampus...hahah..n the 1st day sia p hostel,register...boleh2 mama lupa sia da xda di rumah..mama masak sup byk2...(hihi my febret)..n panggil sia makan..hahaha...mo tegelak bila kakak sepupu crita...duh..really miss my mom soup! n for sure her cooking..hahaha...

owh...what else ya..owh...time sia mo jalan p U,pun satu hal...mama risau , gusar x menentu..especially the last day im at home..mundar mandir..turun naik dia...kluar masuk bilik sy..ekekek...ya lo...myb because i'm her 1st daghter ba..hahaha...n dia mula membebel.."sampai sana jgn lupa diri".."sampai sana jgn lupa bdoa".."hati2 sana".."jgn jalan sorg".."study btl2".."duit..*&%$#@!@#$%&*"...hahah..mama is the best! I miss my mama...manja2 , main2.. huhu..slalu kalo nangis mama pujuk...mama yg nasihat...sbb tu skarang sy jadi orang..huhu...wah..pjg betul da sia merapu...jam 2 oready...btr i stop la..haha..x habis crita mom ni...nanti la...

Comments

  1. Bagi saya mum saya adalah segala2nya...dia lah tempat saya mengadu segala isi hati...dia lah orang yang boleh saya percaya tanpa ragu walau sehalus kuman dalam hidup saya...I love her so much...saya sanggup berkorban apa saja untuk mum saya.....itu lah nilai ibu dalam hidup saya....

    ReplyDelete
  2. betul tu sumunie...tinggi sgt darjat seorang ibu dlm hidup anak2nya kan..

    ReplyDelete
  3. huu..tringat saya sambal belacam mummy o..hehe

    ReplyDelete

Post a Comment